خدمت رسانی آستان قدس رضوی به سیل زدگان مشهد قاضی‌زاده هاشمی: پیام انقلاب اسلامی به عالم، بیداری اسلامی و فهم مستقل بود آزادسازی ۱۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد با نذر امام رضا(ع) | اجرای عملیات عمرانی در ۳۰۸ روستا + فیلم آیا نماز آیات برای طوفان و رعد و برق واجب است؟ حرمِ عشق و زیارتنامه ای که باید عارفانه خواند آغاز و بهره‌برداری از ۱۵ پروژه شاخص آستان قدس رضوی در کشور | افتتاح ۴ پروژه در روستای هندل آباد یادی از مرحوم آیت ا... سید عبدا... فاطمی، خطیب مخلص تبریزی| آیینه دلان از تو صفا می‌گیرند تاریخچه لوله کشی آب در مسجد جامع گوهرشاد| باقیات الصالحات تاجر تبریزی در مشهد سِر حج در نگاه شاعران بزرگ علمدار نهضت رضوی| بررسی زندگی و سیره احمدبن‌موسی(ع) حضور ۷۰۰۰ خادم فعال در بقاع متبرکه خراسان رضوی خدمت‌رسانی ویژه کفشداران حرم مطهر رضوی به زائران دهه کرامت برگزاری نمایشگاه نقاشی نورالهدی در نگارخانه صحن کوثر برپایی موکب توسط خدمه حرم حضرت رضا (ع) در حرم مطهر شاهچراغ رئیس مرکز مریم‌شناسی لبنان: شگفت‌زده شدم که امام رضا(ع) پیشتاز گفت‌وگوی علمی آن هم در هزار سال پیش هستند برای برگزاری هفت دوره دو سالانه کنگره جهانی حضرت رضا(ع) برنامه‌ریزی شده است رئیس جمهور: علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) شاخص تام و تمام عدالت است | سازمان‌های بین‌المللی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین کارآیی ندارند + فیلم ویژه برنامه های آستان قدس رضوی در آستانه میلاد امام رضا(ع) اعلام شد+ فیلم شاخه گلی برای زائر آقا روز ولادت امام رضا(ع) تعطیل می‌شود؟
سرخط خبرها

ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مهد الرضا (ع) در ۱۴۵ شعبه در مشهد مقدس

  • کد خبر: ۱۷۷۲۶۹
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مهد الرضا (ع) در ۱۴۵ شعبه در مشهد مقدس
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از وجود ۱۴۵ شعبه دوره‌های آموزشی مهد الرضا (ع) در مشهد خبر داد و گفت: ثبت‌نام این دوره آموزشی تا نیمه مرداد ادامه دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مسعود میریان در گفتگو با شهرآرانیوز با بیان این خبرگفت: در حال حاضر که امکان تمدید ثبت‌نام دوره آموزشی مهد الرضا (ع) وجود دارد، بیش از ۱۰ هزار نوآموز در دوره‌های آموزشی مهد الرضا (ع) ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۴۵ شعبه دوره‌های آموزشی مهد الرضا (ع) در مشهد شامل کلاس‌های آموزشی در مساجد، کلاس‌های موقوفه‌ای و دارالقران است. پیش بینی می‌شود در سال تحصیلی جاری بیش از ۱۵ هزار نوآموز ۵ سال تمام در ۵۳۰ کلاس، آموزش‌های قرآن و آیات و احادیث کاربردی را به روش قصه و بازی فرا بگیرند.میریان اظهار کرد: ثبت نام مهدالرضا مشهد ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ از کودکانی که به سن ۵ سال تمام رسیده باشند صورت می‌گیرد که این شرط به عنوان اصلی‌ترین قانون ثبت نام این مجموعه در زمان ثبت نام پیش دبستانی در نظر گرفته می‌شود. هدف اصلی مهدالرضا مشهد ارائه آموزش‌های اساسی و جذاب در راستای آموزش روخوانی قرآن، امام شناسی، آشنایی با احادیث و روایات و ... به این افراد می‌باشد

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی مهد الرضا (ع) یکی از پیشگامان آموزش نوین قرآن همراه با روش‌های جذاب و گیرا است که کودکان را تشویق به حضور و یادگیری در این کلاس‌ها می‌کند. ادامه داد: آموزش‌ها در مهدالرضا در قالب ۹۰ جلسه دو ساعتی، مجموعا ۱۸۰ ساعت برگزار می‌شود و کودکان شرکت کننده در این دوره پس از پایان دوره آموزش‌های لازم را در خصوص قرآن و مباحث وابسته با آن فرا می‌گیرند. آموزش‌های مهد الرضا همراه با سبک جدید آموزش به صورت قصه، شعر، بازی‌های کودکانه ارائه می‌شود که این روش آموزشی برای کودکان جذاب است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->